فستیوال طراحی گرافیک بردا (GDFB)

به گزارش سرویس گرافیک آفام نیوز، فستیوال طراحی گرافیک بردا هلند (GDFB) با برنامه ای پویا، به معرفی شخصیت های برجسته فعلی (و آینده) عرصه طراحی گرافیک می پردازد. بازدیدکنندگان این رویداد با سخنرانی های الهام بخش، کارگاه های آموزشی نوآورانه، تورها، نمایشگاه ها و برنامه های غافلگیر کننده هم در گالری ها و هم در فضای عمومی، می توانند اینکه چگونه نسل جدید طراحان گرافیک از عهده طراحی، ساخت آثار هنری سه بعدی، موشن گرافیک، مصورسازی داده ها، تایپوگرافی و دانسان سرایی بصری بر می آیند را تجربه کنند. همچنین، این فستیوال به چهار “نقش” ممکن طراحان گرافیک توجه می کند: نویسنده، روزنامه نگار، دانشمند و برهم زننده. هر یک از این نقش ها مستلزم طرز فکر و کار متفاوتی است. نویسنده، زندگی روزانه را به تصویر می کشد و منعکس می کند؛ روزنامه نگار، دیدگاهی نسبت به “اخبار” ارائه می نماید؛ دانشمند، اطلاعات پیچیده را تحلیل می کند، به تصویر می کشد و به اشتراک می گذارد؛ و برهم زننده، در مواجهه با بیننده با مصورسازی موضوعات سطح بالا “در چهره شما”، آنها را به بحث در این زمینه تشویق و ترغیب می نماید.

فستیوال طراحی گرافیک بردا هلند قصد دارد از تمامی پیشرفت ها در زمینه طراحی گرافیک حمایت کند و با شرکایی همکاری می کند که دیدگاه و اهداف مشترکی در این زمینه دارند. این فستیوال از اولین دوره برگزاری خود در سال ۲۰۰۸، تا دستیابی به جایگاهی بین المللی فعلی خود، تلاش نموده است. در حال حاضر، چند نمایشگاه این فستیوال در میان سایر کشورها، موزه ها، گالری ها و فستیوال ها در گردش است. تحکیم و تثبیت این موقعیت، هدف اصلی این فستیوال به شمار می آید. این فستیوال به داشتن طرفداران وفادار و متعهد از میان دوستان و سفیرانی که طی ۵ سال گذشته بیشتر و بیشتر با آنها آشنا شده، مفتخر است. این فستیوال، با بیش از ۱۵۰۰۰ بازدیدکننده و ۱۰۰۰۰۰ رهگذر مواجه می شود و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و تعداد “دوستان” آنلاین این رویداد در هر هفته به ۵۰۰۰۰ نفر می رسد.


شناسه خبر: ۹۵۱۰۱۱۲۷۴۰

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *